Krasslig än =/

Usch ja, denna förkylningen mm hänger kvar än =P E aldrig sjuk så då får ja allt på en gång istället =P Till och från har ja svårt att andas med så vissa nätter blir d nästan ingen sömn alls. Kan inte minnas när ja va så dålig sist. Som tur e så e d bättre nu iaf.

Händer inget här annars utan vi bara ligger hemma och myser ;) E snorkallt ute för d första så man går gärna inte ut alls. Får så ont i huvudet och i näsan när ja e ute i den kalla luften. Har varit rökfri nu i 14 dagar på söndag ;) Man kan bara man vill ;) Ja har känt extremt lite sug efter cigg så då lade jag av ;)

Sista dagen på 2010 idag ;) Hoppas  verkligen att 2011 blir ett mkt bätttre år! Detta året har i princip bara varit katastrof för mig =( Håller tassarna att 2011 blir mkt bättre för alla mina nära och kära samt för mig själv med klart ;)

Nu ska ja se "Sound of music"                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0