I´m back ;)

Fi fasen vilken feber ja legat i nu i 9 dagar! Så sjukt dåligt har ja ALDRIG mått förr när ja haft feber, huvudvärk, halsont, värk i hela kroppen och hosta! E aldrig gnällig när ja e sjuk men shit vad ja varit dålig alltså =( Önskar knappt min värsta ovän allt detta ja gått igenom nu!

Jag har bara legat hemma och min underbara Per har tagit hand om mig när ja varit så himla dålig ;) Tack Min Per ;) Har inte lyckats äta mkt fast föda alls dessa 9 dagarna då ja inte kunnat, orkat så d har blivit soppa och youghurt  typ bara. Lyckats få i mig en hamburgare precis iaf som ja gjorde till oss ;)

Julafton va vi först hos Pers mamma i 2 timmar ca sen körde vi hem till mina föräldrar och firade lite jul där i några timmar. Orkade egentligen INTE åka iväg och fira jul då ja va krasslig än men julen betyder mkt för mig. Familjen betyder massor för mig så hade jag inte firat jul hos mina föräldrar så hade jag varit så deppig då det är äkta julanda i vår familj ;)

Har kommit massa mer snö här i Skåneland och det är sjukt kallt så man går bara ut om man verkligen måste! Längtar sjukt mkt till sommaren! ;)

Gjorde ett arrangemang till Pers mamma för jag hade lovat att göra det och då ja varit sjuk så gjorde jag den i sista sekund!





E sjukt trött än då all sjukdom tagit musten ur mig så jag ska faktiskt vila, nanna kudden nu ;)


Merry X mas                                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0