Blomster arrangemang göres på beställning ;)

Vill du ge bort ngt fint i jul eller bara som en fin gest med ngt som håller länge och är vackert? ;) Då kan du beställa ett fint blomsterarrangemang av mig ;) Jag har en hel del i pynt väg som jag dekorerar mina arrangemang med så jag kan göra det mesta efter önskemål ;) Om inget annat så kan ja fixa hem det mesta i princip ;) Jag har hjort en hel del arrangemang genom åren både privat och på beställning ;)





















Lite få bilder av arrangemang som jag har gjort ;) Jag gör ALDRIG några som är likadana, alla har sin egen nisch ;) Det blir lite roligare då ;) E bara några få som jag gjort snarlika varandra men annars så har jag stor fantasi om hur jag vill ha mina arrangemang och blir dem inte bra med den idéen som jag planerat så gör jag om dem tills jag är helt nöjd ;) Jag säljer inget som jag inte är helt nöjd med.

Nedersta bilden står hos min massör som jag hade innan och gör reklam för mig               c",)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Fin blogg :D

2010-12-02 @ 17:14:54
URL: http://peeliiins.blogg.se/
Postat av: amira

Snyggt!

Haft en bra dag annars`?

2010-12-02 @ 17:30:47
URL: http://amirayaserii.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Tack så mkt ;) Jadå, trots att man nyligen e arbetslös typ så har dagen varit kanon ;) Hatar dock snö och kyla =( Allt väl med dig med? ;)

2010-12-02 @ 17:49:19
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0