10 dagar kvar sen e d Jul!

Jisses så fort tiden går! Snart Julafton ;) Älskar julen då vi har en stor härlig familj som alltid har mysigt och kul ihopa vid varje sammankomst ;) Har inte råd till Julklappar alls då ja bara har a kassa så ja får se va ja kan hitt på till di sma ;) Till Per ska ja fixa en julklapp iaf och jag vet redan va ja ska köpa för ngt ;)

Ska bli så mysigt när man själv har barn så man kan ha mysiga jular mm ;) Både jag och Per vill ha barn i sinom tid ;) Älskar barn lika mkt ;) Minst 2 st vill vi ha iaf. Per har en dotter sen innan som blir 2 år i mars nästa år, men det är en helt annan historia.

Mitt i allt kommer här en kisebild på mina bebisar när dem va ute i våras ;)



Har alltid sagt att jag INTE vill ha en man som redan har barn men men =P Kärleken är som den är ;) Det är ungefär som med triss ;) Plötsligt händer det ;) Ingenting blir som man planerat här i livet och man ska ej planera för mkt utan ta en dag i taget så ser man nya lösningar och vägar ;) Både jag och Per e lika spontana så det fungerar riktigt bra ;) E sjukt lika varandra på alla sätt och vis! Han känns som en manlig gestalt av mig själv =)

Händer inte så mkt mer här inte annars mer än att man e trött och seg och e hemma och tar d lugnt och städar mm ;) Söker massor med jobb både på annonser samt spontant och jag gör vad ja kan men e svårt att hitta jobb när man inte har nån direkt utbildning. Men ja e envis och jag ger ALDRIG upp ;)



E en riktig blekfis I know =P Men blixten gör mig sjukt mkt blekare ;) Kolla själv nästa bild ;)



Får skärpa mig med att ta bilder nu. Ja ska denna veckan ta fina bilder på mig och Per och på bara Per som jag ska ha till en sak ja ska göra plus att ja vill ha bra foton på oss två ihopa jue ;)

Maybe baby                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0