Perstorps bo nu =P

Jahapp! Då bor man i Perstorp nu hos en kill kompis som heter Micke! han e 2 år yngre än mig. Han e halvt sjukpensionär då han har skadad rygg så han jobbar 60 procent. Han hade en son i 4 år som dog då han va 4 pga hjärtfel =( Han hade fel på hjärtat =( Usch stackare!!! Att förlora ett barn bara sådär! Hemska tanke! Ja blir totalt förstörd av att förlora mina älskade katter så ja vill inte veta hur d e att förlora ett barn.

Ser ut till att va tokfint väder nu idag iaf så vi får ut och hitt på ngt kul ute idag ;) Mitt flyttlass till Perstorp här =P



Halva släpet va fullt med växter! Hehe ;) Då får ja se hur länge man bor här nu då =P Ekonomin tryter duktigt så ja får bo här gratis vilket e sjukt snällt! E skönt med vänner som kan ställa upp ;) Ja e annars den som alltid ställer upp och finns till hands för allt och alla men nu e d min tur för en gångs skull att få hjälp. Tack Micke för att du ställer upp för mig *ler*

Nej nu ska vi få lite ordning i flyttröran här iaf sen får vi se hur ja känner mig om d blir utgång eller va d blir, e sjuk med feber och allergisk reaktion efter antibiotika kurer tätt på varandra =P Men d blir nog bra ;)

Tjolahopp                               c",)

Kommentarer
Postat av: åstorpsbo

knulle där då "dina vänner"

2010-08-27 @ 19:31:10
Postat av: M.A.

Har du inget vettigt att skriva så kan du låta bli att skriva. Denna underbara tjejen förtjänar inte sånt skit som du skriver här. Verkar som om du är avis på att hon inte bor hos dig! Skaffa dig ett liv istället för att hacka på andra som mår bra.

2010-08-28 @ 10:25:57
Postat av: Fredde

Håller med M.A.!!!!

Hoppas att det löser sig för dig med boende och jobb, finns fler vänner om det behövs :). You are never alone.

Lycka till och ses kanske framöver.

2010-08-30 @ 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0