Kort jobb vecka =P

Jobbar måndag tom onsdag denna veckan ;) SKÖNT ;)

Fick taget en del kise bilder till i helgen klart ;) Blir så tomt när man åkt ifrån dem varenda måndag =( Han ska iaf ha dem tills dem är 12 veckor *ler* Dem blir 5 veckor nu på torsdag ;)

Blev lite lite fest i lördags hos Fredde & Sara i Delary ;) Vi va 6 st ( 3 par ) som va där ;) För en gångs skull så fastnade inte jag på bild där iaf ;)



En av mina drömmar är att öppna eget katt hotell ;) Vill ta hand om katter som blivit lämnade eller som inte har nånstans att ta vägen plus att ja vill ha katt hotell ovanpå det ;) Har redan namn och slogan på mitt katt hotell ;)

"HOTELL KATTFOTEN"
STÄLLET FÖR DINA GULDKLIMPAR ;)

Fyndigt va? ;)

Lite fina kisebilder kommer här nu ;)

GRETA

Greta ;)

SPOTIFY

Spotify ;)

TIGER

Tiger ;)

LAIRRY

Lairry ;)

HARRIET

Harriet ;)



Skulle kunna fylla min blogg med söta kisebilder!!! ÄLSKAR verkligen kisar ;) Får fundera starkt på att starta eget och göra sånt man älskar ;) Ska kolla närmare på det ;)

Har 3 st olika klockor på jobb som ja e sugen på att köpa ;) Lägger upp bilder här så kan ni om ni vill rösta på vilken som e snyggast på mig ;)

DKNY ÄLSKAR denna klockan! DKNY Snygg som bara den till mina silver smycken! DKNY Rund klocka har ja inte nån förvisso =P

Gillar dem allihopa! Men den första har varit en favorit LÄNGE!!!

Fick fixat mina naglar idag med hos Lutti ;) Det blev en diskret ljus lila färg med massa glitter i som skimrar i diverse färger ( mestadels grönt )



Så nu e jag fin inför en långledig helg på 4 dagar *ler*

Är Älmhultsdagarna så får se när man ska ut där med Christian sen ska syrran & Johan ha kräftskiva på lördag så vi får se va d blir i helgen helt enkelt ;)

Hejs svejs säger Boobie ( jag då )                                   c",)

Kommentarer
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Jätte söta kisse bebisar :)

Va är de för ras på dom??



Mvh Marie

Ps. tyckte klockan i mitten var snyggast Ds.

2010-08-23 @ 22:09:23
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja visst e dem SÖTA!!! D e bondkatter men mamman e långhårig så där e nån släng av Skogis eller vildkatt i henne ;)



Tack för din röst på klockan ;)

Kram

2010-08-24 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0