Jobbat heltid =P

Puh! Har jobbat heltid nu i över en vecka då en kollega har semester så ja har haft dålig tid att skriva här tyvärr =( Jobbar heltid denna och nästa vecka med sen går ja ner på halvtid igen =P Men men så är det ;) På tal om jobb så söker ja jobb hela tiden och d har ja gjort i 1 ½ år men inget jobb har man hittat som e heltid som man fått =( E riktigt tufft att hitta jobb =( Vill bara jobba heltid så ja kan unna mig saker och göra lite roliga saker och inte känna sig så låst pga ekonomin =( Men förr eller senare springer ja på ett jobb iaf för ja ger INTE upp ;)

Flänger runt en hel del överallt och ingenstans och hälsar på vänner så fort ja inte jobbar så man e bara hemma och sover typ ;) Kör bara till vänner i närheten dock för ja har inte råd att köra långväga =( Får väl hitta en man som har bra med pengar som kan skämma bort mig *ler* Hade behövt ha en man som kan skämma bort en då ja gärna skämmer bort min andra hälft ofta när ja har förhållanden ;)

Har inte lyckats ta så mkt bilder sista veckan heller =P har tagit en normal bild på mig där ja inte e fest sminkad utan där ja har neutral sminkning ;)



Sen när d e fint väder så bloggar ja inte så mkt heller för då e ja ute och flänger runt ;) Men ska försöka bli bättre på det ;)

Minns inte om ja lagt upp en bild på min sommarbil heller =P Så här kommer bilden ;)



Träffade Fredde ( en av mina blogg läsare ) igår på en fika i Hyllinge ;) En trevlig man i 40 års åldern som läst min blogg ett tag ;) Han bor utanför Ystad på Söderslätt. Minns inte va byn, orten hette nu bara =P F´låt Fredde! E kul att träffa blogg läsare som man inte känner ;) E kul att lära känna nya vänner med ;)

På torsdag denna veckan ska ja på en spännande dejt med min trolovade Liam *ler* Han bjöd ut mig på dejt ;) Återkommer med bilder och information om hur dejten blev och vad vi åt för ngt gott och va vi hittade på ;) Längtar tills torsdag!

Min hankatt Caibra har för vana att smita ut så fort han kan då han älskar att va ute. Mina katter e ute i koppel när ja e hemma iaf då ja inte vill släppa dem helt lösa i naturen då dem e inne katter. Calle har smitit iväg här hemifrån ett antal ggr men alltid kommit tbx ett antal timmar senare och vill in. Smart katt iaf men ja blir så jävla orolig när han e ute ju!!! Han e borta nu igen =P Dumma jävla katt =(

Mina kisar sover alltid bredvid mig i sängen och myser med mig grymt mkt *Love them* Mina kisar e mitt allt ;) Utan dem är jag ingenting ska ja säga dig!




Halvdålig bild men här e dem med mig i sängen och tok myser ;)

Måste fixa här hemma nu sen iväg och jobba ;)

Tjillevippen                              c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej.

Tack själv, var kul och träffas. Får försöka fixa så du kan komma ner och hälsa på en helg framöver, grilla lite och snacka mer. Så får din GPS jobba lite också ;)

Ha en jättetrevlig torsdag, hoppas det blir go mat och dryck på ett fint ställe.

Annars får du åka hem och mysa med kissarna :). Både du och de verkar trivas bra.

ha det bra så länge!!!

Kram

2010-08-10 @ 19:48:13
Postat av: Malin

Ja d va kul att ses! Ja får ja pengar över nån gång så kan ja köra neråt!

Kramar

2010-08-11 @ 17:48:42
Postat av: Fredde

Fixar sig om du vill komma ner och hälsa på :)

2010-08-11 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0