Jobbar 6 dagar denna veckan!

Är ledig fredag annars så jobbar ja alla dagar denna veckan ;) Pengar måste man ha in jue ;) Va längesen ja jobbade helg men nu jobbar ja nästan hela helgen.

Har kommit någorlunda i ordning i Perstorp. Fått upp mina kläder och här står lite lådor här och var men d e inte så lönt att packa upp allt då ja bor här tillfälligt tills ja kan bo med en kill kompiis som ska ha en stor lgh så ja kan få eget rum mm ;) Björn heter han som snart ska få lgh och han e riktigt snäll och härlig! Känt honom i några år ;)  

Micke som ja bor hos nu e en jätte go kille han med ;) E riktigt snällt att han ställer upp så ja kan få bo gratis med ovanpå d hela! TACK MICKE ;) Betyder mkt för mig att ens vänner kan ställa upp så mkt. Ja e en sån människa annars att ja hjälper allt och alla men för en gångs skull så e d min tur nu att bli hjälpt =(

När man mår dåligt och när man e lycklig, d e då man inser vilka ens äkta vänner är! Kisarna känner sig som vanligt hemma även här ;) Dem e så lättsamma och härliga Zazzi och Calibra ;)



Det fina har man på bordet sägs det ju *ler* Dem e så lugna  och fina mina bebisar ;) Utan mina kisar e ja ingenting!!! Tack för att ni finns mina älskade kisar ;) Ni e mitt allt, mina barn och min värld ;) Älskar er ;)

Helgen va lugn och skön och d behövde jag verklogen! Febrig, klåda ( allergisk reaktion från antibiotika kurer ) och ont i halsen. Och d va underbart skönt att inte stressa iväg till allt och alla utan att bara va hemma och ta d lugnt och skönt ;)

Tvättar nu sen blir d städa och duscha sen fixa ärenden innan jobb!

Tjöss                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0