Höst skit väder =(

Ja tyvärr får vi inse att skit tråkiga hösten e här för att stanna =( Vill bara ha värme året runt!!! E född i fel land helt enkelt! =P Får försöka härda ut vinterhalvåret i år igen =( Hoppas verkligen inte att vi får en sån varg vinter som vi hade förra vintern! Då förlorar ja förståndet HELT iaf!

Jobb växer inte på träd heller och ja gör allt ja kan och lite till för att hitta jobb. Vill ha heltidsjobb, har bara deltid nu, typ halvtid. En kompis till mig sa ngt om taxi jobb att ja får jobb med det om ja tar taxi leg ;) Ska kolla upp det helt klart! Han har pratat med sin gamla chef och dem va riktigt intresserade ;) Ropar inte hej än! Ska kolla upp först va som krävs, kostnader mm.

Ska flytta nu igen iaf, mina pengar räcker inte till hyran där ja bor =( Suger fett då ja trivs som fisken i vattnet där! Men men va ska man göra?! Har bara nödvändiga räkningar med så ja kan inte skära ner på mer och ja har slutat röka sen 1 månad tbx så ja drar in på allt ja kan iaf.

Äter dåligt då ja inte e hungrig och d e all stress, press och oro över allt i mitt liv med pengar, mitt liv, kärlek mm. Allt e bara så rörigt just nu alltså =( Frågar mig ständigt hur ja nu ska ta mig ur detta? Brukar alltid hitta lösningar men nu känns allt hopplöst =(

Från ngt trist och negativt till ngt gulligt  =P
Hittade dessa ramarna i en foto butik som bara va SÅÅÅÅÅ söta!!!



Va där och tog foto till mitt nya körkort och ja blev grymt hemsk på alla bilder så ja ser inte klok ut på fotot! Pinsamt ful e jag på bilden! Ska supa bort mitt körkort så ja kan ta nytt foto =P Haha! Nej usch va ja såg ut alltså! Blev inga bra hur ja än gjorde =P Tur bara snuten ska se det om man blir stoppad iaf! Va så sjukt nöjd med mitt första kort med bilden ;)



Kommer förmodligen ALDRIG att lägga upp bilden på mitt nya körkort här eller mitt nya körkort! USCH!!!

So long                                 c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej. Min vän.

Låter inte kul, hoppas allt löser sig för dig, men inte kul när man står där jag vet.

Håller tummnarna för dig att det skall lösa sig. :)

2010-08-26 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0