Delary helg igen ;)

Då va man i Delary igen denna helgen med mina kisar denna gången ;) E så skönt att koppla av här på landet med trevligt sällskap ;) Christians vänner e så lättsamma ocg riktigt trevliga ;) E mer lattsamt fol när man bor lite lantligt och det är skönt och ja gillar lantfolk för dem e så öppna och underbara mot allt och alla ;)

Har en dum visdomstand som spökar som fan nu med =( Gör riktigt ont! Kan precis äta och tugga nu ju! Måste kolla upp det i dagarna. Usch, har fan inte råd egentligen! Måste förnya mitt körkort med nu i dagarna genom att ta nytt foto och skicka in. E fan 10 år sen man fick körkortet nu i september! Fan va tiden går fort!!!

Har varit i Älmhult nu och föpt lite behövligheter då vi ska grilla ikväll och på lite snabb seightseeing ;) Va tvungen att ta dessa fotona vid Ikeas lager i Älmhult ;)





Rille köpte mig DYRT!!!! ;)

Rilles kisar e nu 4 veckor och dem är överallt och ingenstans och dem e sååååååå sjukt söta och underbara!!!!! ;)



Från vänster ser ni : Lairry, Hairriet, Tiger, Greta och sist men inte minst Spotify ;) Jag har namngett Tiger och Spotify *ler*  Lite fler kisebilder måste ja slänga upp nu eller hur? ;)



Lite bilder här på mina smycken på mina händer som ja har på mig denna helgen ;)



DETTA ARMBANDET HADE DEM I EN SMYCKES BUTIK I ÄLMHULT OCH JA BARA VILL HA DET!!!!!! Stål är materialet med cubic zirkon stenar och guldfärg ( ej riktigt guld som överdrag )



Nej nu ska ja tokmysa med kiseungarna *ler*



Meow                             c",)

Kommentarer
Postat av: Alen

Du har så fina Ögon:)Het är du :)

2010-09-12 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0