Dejten med Liam min trolovade ;)

Då va den stora dagen kommen då ja blev bjuden på dejt med min trolovade Liam ;) Han bjöd ut mig till Busfabriken i HBG ;) Vi hade riktigt kul där ;) Har aldrig varit där förr så d va en upplevelse! E ngt alla borde va på om dem har tillfälle till det  ;)

Kommer lite bilder därifrån nu ;)
Busfabriken ;)







Men shit va svetten rann på en efter att man sprungit runt där i en timme, då kom svetten jävlar i det! Puh!!! Hinna med Liam i hans fart och med halvdålig rygg *haha* Riktigt kul hade vi där iaf ;)Vi åt hamburger tallrik där med sen åkte vi hem till mig och tittade på film och hade mys ;)

Han e så go lilla Liam ;) Jag är hans allt ;) E så kul att få hitta på saker med honom med ;) Barn älskar mig och ja älskar barn ;) Skulle bli en bra mamma faktiskt utan att skryta. Har bra hand med barn och barn dras till mig som blodiglar och d älskar ja ;)

Hittar man Mr Right så blir d barn iaf ;) Hoppas nu bara man kan få barn. Blir knäckt annars om ja inte kan få barn =( Har varit gravid 1 gång när ja va 16 iaf. Vi får la se va som komma skall helt enkelt!

Har regnat ett par dagar här nu vilket vi behöver men e trött på det nu =( Hoppas att sommaren inte e över än iaf!

Denna helgen ska ja va i Delary och mysa med Hairrts kise ungar och ta massa nya bilder *ler*

Nej om man skulle duscha och sen ge sig iväg till en kompis                              c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Liam måste vara en bra kille med en så fin T-shirt :-)!!!!! Han kommer att gå långt. Fina bilder, kan förstå att ni hade kul och att det tog på krafterna. Men med ett leende på läpparna hela tiden kan jga tänka mig.

Hörs !!

Fredde

2010-08-14 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0