Voxen var e du?! =(

Ingen Voxen har kommit hem eller synts till =( E en vecka sen idag han sprang bort sig =( Usch... Blir bara jobbigare för varje dag av all denna ovissheten... =( Hittar honom hellre död än att inte veta vart han är! Vill bara ha hem dig levande Voxen Poxen! Vi alla tre saknar dig!

Följde med syrran igår när hon skulle fixa en tatuering och ja blev gaddad ja med =P Hade en liten liten kise på den stora trampdynan som ja haft i 10 år minst som va dålig och den hade inte blivit snygg att fylla i så då ville ja ha en tass som minne från min Turbo ;) Den sitter på min mage ;)



Tanken e att ja gör en ny tass efter varje katt som ja förlorar. Hoppas inte att ja får göra en ny snart igen pga Voxen bara =( Håller tummarna varje dag att han ska dyka upp och håller modet och hoppet uppe. Grannen Annika har lovat att hålla koll efter honom när ja flyttat sen nästa vecka. Hon e så snäll och härlig Annika och hennes son Jakob ;) Hon har 2 söner till men dem e 15 och 17 och ränner ute och så så d e Jakob man träffar och han e 8 år ;) Ska va i Stidsvig iaf en dag i veckan för att hålla koll efter Voxen och leta och hälsa på Annika klart ;)

Köpte Hemglass igår, min favoritglass!!! Mums!!! Den äkta Mövenpicks Tiramisu *ler*



Jobbar hela lördagen sen e ja ledig söndag och måndag ;) Ska på katt utställning på söndag i Malmö iaf ;) Får göra en massa kul saker nu när ja mår som sämst! Får försöka ta hand om mig själv och i princip bara tänka på mig själv för d behöver ja verkligen för att komma på fötter igen med allt.

Tack alla ni vänner som bryr er om mig och ställer upp för mig! D betyder oerhört mkt för mig!!! TACK!

Ha en härlig helg så hoppas ja vårsolen tränger fram mer igen                           c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0