Voxen lever!

Voxen lever! I söndags kväll kollade ja ut genom fönstret i vardagsrummet och vem strök inte runt där vid huset? JO! Voxen! Öppnade altandörren mer så han skulle komma in men han e så rädd så han sprang bort några meter sen sprang han under altanen ch gömde sig. Ja försökte locka med allt! Han brydde sig inte =( Dum e han... Kallade på hjälp och vi bröt upp altanen men trots att vi va 6 st som hjälptes åt och försökte ta honom så lyckades han åndå smita *gråter* Dumma katt! han e ju så rädd för allt!!! Nån som har tips på hur man fångar in honom? Ska flytta nu på lördag med men kommer att åka till Stidsvig och försöka hitta och få in honom klart!!!

Va på bröllopsfest i lördags då min äldsta lillebror Roger gifte sig med Lina hemligt och borgerligt ;) Ja va den enda som visste om det i familjen då dem köpte ringen av mig ;) *hihi* Alla e glada för deras skull ;) Deras vittnen va Lutti och Mange, några goda vänner till dem ;) Tog dock inte mkt bilder, tog på den fina tårtan och på dem klart ;)





Annars har ja inte gjort mkt mer än att jobba och ta d lugnt och umgåtts med nära vänner ;) Nån ja blivit riktigt god vän med är aniel. En kompis från förr som ja känt sen ja va 14 typ =P Han bor inte så långt ifrån mig så d e nära och bra ;) Umgås med syrran med en del och lite andra vänner ;) Tack Daniel och mina andra vänner för att ni finns!!! Betyder oerhört mkt för mig nu när ja bara haft motgångar =( Men mår mkt bättre nu då ja lyckats släppa en del saker i mitt liv *ler* SKÖNT!!! Man får se framåt och göra livet till det man vill ha det till! Vill va singel ett tag men ska hitta min dröm kille en dag e tanken som kan ge mig d ja behöver och som ja kan skämma bort ;)





Vädret e underbart fint nu om dagarna så ja har haft Zazzi och Calibra ute i omgångar i trädgården i värmen ;) UNDERBART! Dem gillar att va ute ;) Mina katter e mitt allt och d har dem alltid varit ;) Skulle vilja ha ett kattrum i mitt nästa boende ;) Ställningar och hus mm ;) Hittade en toksöt soffa häromdan i en djurbutik med ;) Ska köpa en fin sån här en dag i smide till dem ;)



Har en riktigt söt och fin klocka med en katt i urtavlan med om ja inte visat den innan så kommer här en bild påp den med ;) Så jävla fin e den!!! Mitt vackra metist och silver armband kom med me på bilden ;) Har många många favoritsmycken ;) Får lägga ut bilder på det då och då *ler* Är ett av min största intressen! Smycken, katter, pynt och växter e mina största intressen ;)



Ska försöka bli bättre på att blogga men har jämt så mkt att göra och fixa nuförtiden!!! Blir mkt mer fritid och fritt när man e singel och d e UNDERBART!!! Ingen som gnäller och inte gillar d man gör eller vill göra ;) Känns som om denna sommaren kommer att förändra mitt liv till det bättre faktiskt ;) Har d på känn *ler*

Ha en glassig dag i solen           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0