Snart Ausås ;)

Flyttar imorn till Ausås till Sara ;) Nice!!! Har inte sett eller fått tag på Voxen sen i helgen då vi skulle fånga in honom =( Usch... Hoppas han kommer till sans och vill hem till mig. Har bara varit gullig mot honom och aldrig elak! Why straffar han mig!? WHY!? Kommer åka till Stidsvig då och då och kolla efter honom mm och komma på ett vis att fånga in honom. Nån som har nån ide? Står helt still i mitt huvud =P

Har spanat in en riktigt snygg D&G klocka som ja vill ha ;) Fyller snart år ju, 11 Juni ;) Vill ha pengar så kan ja buy this på jobb ;) Grymt snygg va?! *ler* Kostar 3798 kr i butik =P





Har haft nice weather ute i dagarna med ca 14 grader varmt ;) Gotte!!! Har inte skett så mkt mer i mitt liv. Jobbat och fixat med allt tills flytten sker. har dock inte packat ngt alls utan d ska ja fixa nu. Ska jobba halv tre till åtta så får komma igång nu och packa allt ;) Flytten går imorn vid 15 tiden och allt ska va packat då ju!

Fick en fin bild på mig igår och på en annan favorit ring ;)

 



Nice med smycken ;) Blir alltid glad att få smycken i guld och silver ;) Fyller snart år ju som sagt ;)

Nej nu ska ja packa klart så d e fixat ;)

Diamonds are a girls best friend and thats the truth                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0