Veckorna går tokfort!

Snart helg igen ju! Veckorna går riktigt fort nuförtiden!!! Har bara jobbat dessa dagarna. Jobbar imorn med sen e ja ledig hela helgen ;) Men den lyckan varar inte länge då vi ska storstäda hemma och röja så här e fint och att här e plats till gästerna på Jonas 25 års kalaser;) Får dela upp familjerna då min familj e stor som sagt ;)

Tänkte lägga in nån bild då och då som ja tagit foto på som är roliga bilder =P Här kommer en ;)

Det kan inte va lätt att ha så slöa barn att man måste sätta upp en sån här skylt!!! Hihi ;)



Har en del roliga och udda bilder som ja vill dela med mig då och då ;) Skkrattade länge åt denna skylten ;) Har varit runt mkt lite här och var så ja har fotograferat en del roliga bilder ;)

Tack Nicole för din fina kommentar om mitt arrangemang ;) Älskar lila och det gjorde Ankis vän med ;) E så kul att pyssla!!! E bara att säga till om du vill ha en liknande så kan vi nog fixa d med rabbatterat pris ;)

Dags att duscha nu och hålla kväll ;)

Tjingeling             c",)

Kommentarer
Postat av: sasse

Men snäckan, mms:a du inte den bilden för ett år sen till mig?!

2009-09-06 @ 05:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0