Poolen e nere och hösten närmar sig med storsteg =(

Suck... hatar kyla och höst och vinter! Vill ha varmt alltid! Mår bra i värme men kylan får mig att bli deprimerad och ryggen mår inte bättre av det heller =( Jaja, e bara att försöka göra d bästa av d hela! Har jobbat nu dessa dagarna och inte haft tid eller ork att blogga =P Har varit ganska dött på jobb denna veckan så ja fixade på våra påsar ;) Vilken týcker ni e bäst av dessa 3?


   

Den i mitten blev snyggast tycker jag och mest stilren ;)

Dem har fått in grymt många snygga nyheter i silver och lite i guld samt klockor ;) Ska flörta med Jonas så ja får köpa ngt fint till mig själv för att ja e duktig som hittat jobbet själv och fått en anställning helt på egen hand ;) Förtjänar ngt snyggt nu när ja äntligen kan unna mig det plus att ja förtjänar det för att ja e duktig ;) Eller va tycker ni? Har knappt unnat mig ngt på ett helt år! =(

Tjingeling              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0