New haircut ;)

Idag blev d frisören för att få en makeover på mitt trista hår! Jihad ( frisören ) va riktigt duktig och trevlig! Går lätt dit där igen!!! 800 kr gav jag för klippning samt färgerna i håret ;) Blev riktigt riktigt nöjd! Visst blev d snyggt? Va dags att få lite piff på håret och min tillvaro ;) Tack min älskling Onas för att du betalade halva *ler* Älskar dig ;)



  

Bytte in ett par sandaler på Deichmanns då dem gått sönder till ett par toksnygga stövletter i djuplila färg ;) Älskar lila och har många klläder som passar till dem ;) Lila, rosa och blått e mina favvis färger ;)  



Har varit ledig nu i 2 dagar, skönt ;) Men e kul att jobba men e skönt att ha egen tid med ju ;) Va med syrran till Malmö igår då hon skulle på jobbintervju. Dem hörde av sig idag oh hon ska på en vidareintervju så vi håller alla tummar! ;) Ska städa nu och fixa sen göra middag när Jonas e på väg hem, vet dock inte än va d blir för nån mat men ngt med blandfärs blir d iaf =P

No hey soitella           c",)

Kommentarer
Postat av: älsklingen

grymt fint baby.. nu kommer jag till dig i 3:an, :-) puss puss

2009-09-23 @ 20:31:41
Postat av: Tobbebror

Jihad?!?! :P

2009-09-23 @ 20:44:06
Postat av: sasse

Ska du börja modeblogga?

Tips från cochen: Morgondimma.blogg.se är en bra tjej men en massa skoj

2009-09-24 @ 21:25:49
URL: http://onlysasse,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0