JONAS 25 ;) På en ständig otursdag =(

Jaha, då blev Jonas 25 idag den 11 september som är en olycksdag =( Idag dog 2 st äldre i en bilolycka då en lastbil körde in i deras bil och bilen klämdes fast i en lastbil framför och dog direkt. Sen har vi ju WTC ( World Trade Center ) Anna Lindh och Ronny Pettersson bla. Är ingen rolig dag alls denna dagen sen ovanpå allt så har Jonas ganska mkt otur =( Senast häromdan tex så köpte han en Micro för 595 kr och tror du inte att vi fick reklamblad dagen efter och då är den nersatt till 495!!! Tycker så synd om min Sanoj ;(

Han fick en skön dyr tröja av mig med märket H2O och fyra par boxer samt två st Hortensia att ha ute i trädgården ;) Han fick en liten söt nalle av mig med med ett gulligt kort i *ler* Ja vet, ja e gullig mot honom ;)



Han blev riktigt glad över presenterna ;) Skönt! Han e svår att köpa till nämligen. Vill egentligen ge honom en dyr klocka eller ngt dyrt smycke men d hade han inte uppskattat.... ;( Jag däremot ÄLSKAR smycken och blir överlycklig när ja får smycken ;) Får dåligt med smycken =( *host host* Inte ens när ja fyllde år fick ja ngt smycke ;( *snyft* Smycken kan man aldrig ha för mkt av, så är det bara ;) Vill nån göra mig glad eller lycklig så ska man ge mig guldsmycken, d gär ALLTID hem hos mig iaf ;)

Dagens bild är en kluris ;)



Rätta svaren kommer imorn ;)

Ska hålla kväll nu och mysa med Jonas ;) Kommer en del nära vänner hit och gratulerar honom ikväll sen blir d släkt kalas lördag sen min familj på söndag ;)

Hartalooja         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0