Familias 3 års jubileum med mig som fotograf till bilderna här ;)

Familia firade 3 år denna helgen som gick med kändisar som kom och sjöng ;) Fick en hel del bra bilder på dem ;) Måste bara tillägga att ja skickade ett mms till pappa på mig och Anders Lundin och skrev: Titta här vem ja träffat! Kviddevitt eller rubbet! ( va ett barnprogram när vi va yngre som vi ofta tittade på ) Fick till svar: Han kan slänga sig i väggen, det var Benny som var stjärnan ;) *asg* Benny va en teddybjörn som satt i sitt bås och svarade på frågor ;)

Anders Lundin



Anders Fernette



Robin från Idol 2008



Alcazar



Dessa artisterna va på Familia igår ( 27/9 ) Den 28 va Sarah Dawn Finer där men dem bilderna tog ja med jobbets kamera så har inga bilder på henne men ska fixa bilder därifrån ;) Fick kramat 2 av dessa kändisarna med ;)

Anders Fernette från Fame Factory ;) ( han som sjunger den nya grymma bra versionen av Dirty Dancings "Hungry eyes" )



Anders Lundin och jag ;)



Hade riktigt riktigt kul där igår med allt vimmel ;) Tänkte få en bild på mig och Robin med men ja hade en grym huvudvärk så ja orkade inte vänta då alla fjortisarna stod och skrek typ hela tiden! Att dem bara orkar! Ja va ALDRIG sån som fjortis iaf. Men fick en br abild på Robin då han stod knappt en meter ifrån mig dock ;)



Kan förstå all press artisterna känner men Robin va en suris hela tiden dock. Anders Lundin och Anders Fernette va riktigt trevliga och härliga och glada framför allt ;) Robin va inte så söt sm ja trodde han va. Men Anders Fernette va en riktig sötnos ;) Mådde inte så bra fullt ut annars hae dem fått skriva autografer med till mig men en bild säger mer än tusen ord ;)

Kommer några fler fina och bra bilder här från Familia ;)

   

Är alltid kul med lite nytt i sin tillvaro som att få träffa kändisar ;)

Jag jobbade både lördagen och söndagen. Efter jobb i lördags körde jag till Roger och Lina då ja va bjuden på ett ljusparty. Hade riktigt trevligt där hos dem, kom dit vid 15 tiden och körde hem vid 23.30 tiden;) Hamnade på sexparty inne hos grannen till dem med vid 22 tiden så blev mkt denna dagen! Roger och Lina ska ha barn i Februari;) Så min äldsta lillebror e först av oss 6 barn att få barn. Blir alltid nån man tror ska skaffa senare som skaffar barn först har ja märkt =P Lina har en son sen innan, Liam, han e 3 år. Knäppte en fin bild på honom med deras katt Pettsson ;)



Så d har varit full rulle dessa dagarna med diverse saker ;) Vaknade med huvudvärk idag med men den verkar försvinna nu som tur är. Har ett riktigt höstväder med regn och rått väder =( Snyft, vill ha sommar ALLTID! Man e aldrig nöjd =P

Hungry eyes                   c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0