Öronljus ;)

Då var det dags för öronljus häromdan igen ;) Brukar va jag som har mest skit i mina öron men denna gången va d Kajsa som hade det =P Skulle gjort det för längesen men har bara skjutit på det då man haft fullt upp! Detta gjorde jag och syrran i förrgår.

   

Igår jobbade jag från 9.45 till 20.00 ;) Möblerade om på jobb och fixade snyggt i skåpen mm. Ska fortsätta med det idag med så ja ska börja kl 13 och jobba till 20 ;) Brände mig satan på jobb igår när ja gick emot en metallslinga som håller fast lampor och som ger el. Kom emot med mitt ena armband och gissa om ja blev stekt!!! Inte nog med det ja gick emot en glas skiva med och fick en reva på min andra hand! E så klantig! Förra veckan när ja jobbade så gjorde jag en Kalle Anka vurpa vid ingången in till Familia, flög pladask på golvet och ja bara skrek :Tjohoooo! *asg* Killarna som såg d blev oroliga och va framme på studs ;) 



Är född klantig ;) Igårmorse låg där en död liten söt fågel utanför vår dörr typ =( Stackaren...
En kund va inne i butiken igår och hon hade ett grymt snyggt guldhänge i vitguld från Chanel ;) Det va riktigt snyggt! 7 tusen hade hon betalat för den och d e inte så dyrt ändå! Odlar visst svamp hemma i trädgården nu med =P E så fuktigt ute att d kommit ogräs svampar eller va man nu ska kalla dem =P

  

Då va d snart helg igen! Tiden går grymt fort! Ska bara va hemma i helgen som d ser ut nu och bara ta d lugnt ;) Behövs, har varit mkt springande hit och dit nu sista tiden! 

Pussar               c",)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0