Ljusparty ;)

Ljuspartyt gick bra igår och d kom många trevliga vänner till mig ;) Jag och Jonas köpte lite smått och gott vi med ;) När ja fått varorna så kommer ja lägga ut bilder ;) Tog inga bilder igår på ljusen och alla ljushållare utan d kommer bilder sen på d vi köpte ;)

Har haft en trevlig och fartfylld helg! Putte sov här, marknaden och sen ljusparty ;)

Roger, Lina och Liam stannade kvar här ett tag med och åt middag med oss, blev tacos ;) Vet d e dåligt av mig att inte ha nån bild från igår men ja hade fullt upp med att prata med alla och passa upp och leka med Liam ;)

Är kul att göra ngt udda och roligt om helgerna som inte kostar ngt i princip ;) Man har nästan samma rutiner annars att sitta hemma och ruttna typ =P Har ofta dålig fantasi med både jag och Jonas =( Men d ska d bli ändring på! Ska försöka göra lite annat som man sällan gör ;)

Min Zazzi va helt slut igår efter att Liam kelat sönder henne och jagat henne hela dagen så hon såg ut såhär i mitt knä igårkväll ;) ( pojkarna Calibra och Turbo lyste dock med sin frånvaro som vanligt när d e folksamling hos oss med barn )



Ska ha ljusparty en gång till inom kort då ja har fler som vill komma men inte kunde komma igår. Så håll ögonen öppna så bara hör av dig om du e intresserad ;)

Party Lite                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0