Höganäs marknad ;)

Jahapp! Då va d Höganäs marknad idag och jag va självklart där ;) Åkte dit med Putte. Jonas va på möte med jobb och sen hatar han marknader. Kom till Höganäs runt halv elva tiden och körde därifrån runt halv sex tiden =P Men vi hade trevligt! Va och hälsade på farmor som bor mitt i Höganäs med i ca 3 timmar och gick 2 rundor på marknaden ;) Köpte strumpor såklart som ja jämt gör på marknader, 13 par för 100 kr ;) E ju dyrt med strumpor annars! Köpte även Super 10 rengöringsmedel som e tokbra och drygt! Finns inte i vanlig handel nämligen. Hur söt va inte denna minisoffan som fanns på marknaden då?!



Igårkväll va Tessan och Pontus hos oss och umgicks lite ;) Tessan hade med sig 3 st pumpor så jag och Pontus karvade ur vars en.Jag fick den största från Tessan ;) Tack Tessan gumman ;) Blev riktigt fina! Pontus lilla pumpa va mkt hårdare inuti så den slet vi alla med för att karva upp den invändigt! Pontus va inte så duktig på att rita så ja fick rita och skära ut på hans pumpa med ;)



         

Dem blev riktigt snygga ;) Blev riktigt nöjd med min och med den ja ritade och skar ut till Ponte med ;)

Nu ska ja varva ner hemma ( ska försöka varva ner när här e huset fullt med pojkar ) Putte e här och ska sova här sen kom Jack hit så ja e ensam tjej ikväll =P Hoppas dem e snälla mot mig bara ;) Äter massa munkar nu sen blir d chips och sånt gotte ;) *mums* 

Min älskade Calibra som ja va tvungen att sälja i Januari e till salu nu =( Han som köpte den ska sälja den... Snyft...Saknar min Calle.... Hade ja bara haft pengarna så hade jag lätt köpt tbx honom... Pappa sa likadant att hade han haft pengar så hade han köpt den så den kom tbx till familjen igen... E skit att man inte har mkt pengar så man kunde köpt honom  =( *saknar honom som fan* Hade kunnat göra vad som helst för att få tbx min Calibra!!!!!! Han begär 21 500 kr. Vill ha tbx honom i mitt liv!!!!!!


 
Hasta la vista                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0