Voxen blir bra igen ;)

Voxen har en Koli bakterier i sitt urin så han blir frisk ;) Fick spruta idag hos veterinären sen ska ja ge honom piller i en vecka ;) SKÖNT!!! Har mått så dåligt pga detta =( Varit riktigt nere, varit tok orolig över mitt lilla hjärta Vauxhall =( Huvudsaken e att han blir bra igen ;)

Är ett riktigt oväder ute nu idag. Blåser mkt och regnar! Ska tydligen bli storm nu ikväll =( Suck... Tur man inte jobbar ute eller e tvungen att va ute! Har varit ledig idag och ja e ledig imorn men ska träffa Katja imorn vid 14 tiden och fika och snacka skit ;)

Har städat lite mer än vanligt idag då ja bara varit hemma. Städar varje dag men man tar inte och städar allt lika noga varje dag för då skulle man haft ett heltidsjobb typ =P Sen har ja haft mys med mina katter i soffan ;) En och en har ja kelat med idag ;) fick inte läsa tidningen för Calibra dock men annars har d varit mysigt ;)

Calibramys ;)



Vauxhallmys ;)



Zazzimys ;)



Turbomys ;)



Dem e så fina och helt underbara mina 4 älskade hårtussar ;) Utan dem e ja hjälplös! Hade inte klarat mig utan dem ;) Älskar mina katter grymt mkt ;)

Ska se "That 70s show" nu sen får ja la göra middag!

To de lo                 c",)


Kommentarer
Postat av: Eva

Så skönt för dig då släpper din oro lite nu. Hoppas han blir helt frisk o pigg igen. kram

2009-11-18 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0