Slutade med att ja blev barnvakt i lördags kväll =P

Efter jobb i lördags så blev d Munka och äta god kalkon hos mina föräldrar ;) Mums va gott va! Kalkon e så grymt gott!!! Liam hade tjatat efter mig hela dagen att vi skulle mysa ;) Han tom ringde mig från Jonas tele och tyckte ja skulle komma på studs!!! Han e så söt Liam ;) Jag e bara hans Malin ;) Ingen annan tjej duger förutom Lina såklart ;) Vi kelade såklart när ja kom till Munka och pussades ;)

Roger och Lina skulle iväg 2 timmar senare på kvällen så ja blev barnvakt hos dem efter vi varit hos mina föräldrar ;) Tittade på Shrek hos dem men Liam somnade efter en kvart tjugo min i soffan så ja tittade på film själv och låg och mös i soffan ;)

Denna bilden är tagen hos mina föräldrar ;) Liam "klippte" mitt hår och fixade snygg frisyr på mig ;) Han blev vansinnig när någon rörde till i mitt hår för då fick han göra om allting igen!!! Hihi ;)



Så blev lite fars Dag firande i lördags med. Han fick sitt arrangemang och 2 nyckelringar. En med ett lok och sen en där du kan plocka av just en knippa åt gången bara då han har tok mkt nycklar ;)

Annars har ja bara jobbat hela helgen ;)

Måndag idag och nu jobbar ja måndag, tisdag och onsdag kväll sen fredag dag sen ledig hela helgen ;) Men jobbar hela nästa helg igen ;)

Chopp chopp                  c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske dags och fixa egna barn snart?

hihi

2009-11-09 @ 18:09:46
URL: http://onlymaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0