Fredagen den trettonde...

Fredagen den trettonde och jag e mör i kroppen efter sprutan igår, känns som träningsvärk! Jag har inte haft nån otur idag ÄN ;) Voxen har inte kissat nånstans *ler* Men ja ska ta ett urinprov ändå på honom. Ska ta det själv sen lämna in d för provtagning. Blev billigast och bäst så. Kostade fan 1200 att lämna in honom på djursjukhuset i HBG!!! E så trist att d e så dyrt med djur. Dem kunde haft billigare vård för då hade människor som har djur varit hos läkaren istället för att djuren ska lida osv. Många går inte dit då det är så fruktansvärt dyrt!



Jag håller tummarna att provet är bra på hans urin. Vill inte avliva honom =( Han mådde ju inte bra här innan så får se om han mår bättre här nu. Om inte får ja försöka placera honom nånstans där han e ensam katt då han e riktigt tillgiven och kräver mkt uppmärksamhet. Tror han hade mått som, bäst om han va själv, han e väldigt enslig av sig och ligger helst för sig själv. Dem andra 3 ja har ligger gärna på varandra eller ihopa.

Tog denna bilden på Voxen igårkväll när han tok kelade med mig ;)



Ska bädda ner mig i soffan nu och bara koppla av hela kvällen ;)

Meow                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0