Det blå skåpet ;)

En av mina 4 brödrar fyller år nu den 30 november och han fick en väldigt speciell present av oss för 2 veckor sen *ler* Glömde ta foto på den när han fick den och när den va klar. Va i Munka igår hos honom sen hos mina päron så ja tog bilder igår ;) Va å Tupperware party hos Isabelle min kollega i Ängelholm igår med Kajsa så vi passade på att köra inom Munka och hälsa på lite syskon klart ;)

"Det blå skåpet"








Vi e lite smått "störda" i denna familjen nämligen =P *hihi* Tobbe sa bara med ett hånfullt leende på läpparna att : Ni får igen med era julklappar =P Han brukar va denb som ger oss fräcka och udda saker i present ;) E kul att få ngt udda! Vi väntar med spänning på julklappen från honom ;)

D va skönt att va ledig igår och ta d lugnt i Munka sen hos Bella på partyt ;) Kelade klart med hennes kise Dudix med som e Skogis och e svart vit precis som min lilla Turbo fast Dudix va mkt mindre än Turbo ;)

Nu jobbar jag fem dagar på rad sen nästa vecka 6 dagar på rad så blir mkt jobb nu ;) Nice ;)

Ska knyta mig i soffan nu och koppla av ;)
Har dammsugat, lagat mat, städat toa och vask i badrum, rengjort en kattlåda i duschen, kört igång en maskin tvätt och skickat min Nikken "Power Mag" på reklamation. Får en helt ny *wiii* E överlycklig att ja får en ny då ja inte har råd med en ny, den kostar ändå 4000 kr!!! Behöver min massage på ryggen med den näämligen då ja inte har råd att gå till min massör =( Men men blir nog bättre så småningom ;)

Nano nano               c",)


Kommentarer
Postat av: jonas

du skrev fel igen.. det e fortfarande MIN turbo...puss

2009-11-24 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0