Va hemma typ hela dagen för en gångs skull!!!

Igår va ja hemma typ hela dagen och städade, tvättade kläder, dammsugade bilen, klippte klor på katterna och kammade dem och pysslade med mina beställda arrangemang ;) E sällan hemma som sagt så får passa på när ja väl e hemma jue =P Igårkväll stack ja till Tessan och va där några timmar ;) Hände en rolig sak faktiskt ;)
Tessan trillade ner för halva trappan ner till källaren och hon satt och asgarvade med handdukarna i famnen ;) Jag satt i vardagsrummet och hörde bara dunk dunk dunk dunk sen :Aj som fan! Sen asgarvade hon när ja kom fram till trappan! Hon slog i nacken och ryggen men handdukarna höll hon minsann kvar i famnen! Hihi ;) Skadeglädjen e den enda sann glädjen ju sägs det ;) H´Jag och Tessan har alltid lika kul ihopa *ler*

Hon e tillsammans med Jonny enn underbar kille som hon förtjänar ;) Dem förtjänar varandra dem två ;) Det är en kollega till Jonas. Han som e utbildad massör och masserar mig och Tessan klart ;)

Hände inte så mkt mer igår mer än detta men e jämt full speed på mig för ja har ALLTID att göra i princip ;) Glömde dock ta bilder på arrangemanget som Annikia beställt som hon fick igår av mig men ska ta bilder på den sen idag ;) Men fick taget en fin bild på min katt Calibra när han va svartsjuk och tok kelig på att ja satt vid datorn innan idag ;)



Han e fortfarande svartsjuk och vill ha uppmärksamhet så ja ska kela med honom nu tänkte jag ;)

Haj haj        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0