Soldag ;)

Idag har ja bara varit hemma och fixat ute och inne med diverse saker och njutit i solen då och då ;) Skönt väder har d varit idag! Dem har en sån cykling Grand Prix varje år här i krokarna och helt plötsligt blev ja våldgästad av 4 såna =P Dem stod utanför Håkan ( vår granne ) och snackade och yrade sen skrek dem till lilla mig, : Vill du ha grogg? Nej sa ja sen skrek dem : Får vi komma in till dig? Gör ni så och dem kom in ;) Den ena kände ja igen som bara den men kunde inte placera honom och han likaså med mig! Men sen kom vi fram till att ja badat i deras pool efter min Hemglassrunda i Billesholm! Hihi ;) Va rätt kul ändå! Roger heter han och hans tjej heter Jessika ;) Sen hette dem andra Daniel, Andreas & Elin ( Elin va Rogers syster ) Vi hade trevligt på terassen här i ca 2 timmar sen cyklade dem vidare =P

Annars har ja tömt dammen och rengjort den idag, klippt gräset och pulat lite ute allmänt ;) Sen gjorde ja 2 st arrangemang med ;) En e beställd och en är till Jonny som masserade mig i förrgår ;) Jonny är en kollega till Jonas som e utbildad massör.D va grymt skönt att bli masserad! Har dock ont i ryggen men så blir d när man har så mkt skit i ryggen som jag har =(





Dem blev riktigt nice ;) Så ja har som sagt bara tagit d lugnt hemma i min egen takt ;)

Igår kväll va jag och Tessan hos Peter och Ros Marie ett par timmar och snackade skit ;) Tessan drack lite så ja fick köra hem ;) Här på bilden ser ni Peter och Ros Marie ;) Dem e kompisar till Tessan så va första gången ja träffade dem igår ;) Hade riktigt trevligt där! Igår på dagen lukade ja båda rabatterna här hemma och bland singeln så ja va duktig med igår =P  



Nu ska ja hålla kväll denna pingstafton eller va d nu heter *ler*

Köss      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0