Singel efter ett gemensamt beslut =(

Igår va en trist dag... Har länge varit lite dåligt mellan mig och Jonas och igår bestämde vi att göra slut gemensamt för bådas bästa... E så trist för ja bara gråter hela tiden typ! Vi ska bo ihopa och ja lär sova borta en del och sånt så vem vet d blir kanske vi två igen! Vi älskar varandra otroligt mkt men e lite som inte vill fungera så vi har en del andrum så får man se vad ödet bestämmer sig för! Vi hoppas att d kan bli vi två igen men huvudsaken e att vi kan få andrum, tänketid och va själva och singel så man kan komma underfull med va man vill! Mår riktigt riktigt dåligt =( Men jag och Jonas kommer bra överens om allt vi pratar om och finns för varandra. E skönt att vi e vänner och kan prata. Saknar honom men nu e läget som det är sen får framtiden utvisa hur d blir.

Va med Tessan & Annika sen på förmiddagen och fick tröst för ja va riktigt ledsen. Va sen med Tessan hela dagen och va med henne och Pontus ( hennes son ) i Kävlinge hos Christina och umgicks där hela kvällen. Hade en trevlig dag trots allt som hänt. Jag och Tessan gör varandra på gott humör och d känns riktigt bra att ha henne så nära och att ha Annika så nära för dem betyder mkt för mig. Gick en långrunda igår i Kävlinge med Morris och Pontus gick med Molly och Marie ( Christinas dotter ) gick med deras papillon Kiki ;) Kom sen hem vid 21.40 tiden på kvällen och jag och Jonas tröstade varandra och pratade lite allmänt om saker som vi ska lösa upp om d skulle va helt slut för oss så har vi en del att fixa upp ju. Vi håller tummarna för att allt blir bättre båda två!!!!

Saknar dig......        c",)

Kommentarer
Postat av: -------->Putte<----------

Mycket trist, mycket trist!

2009-05-14 @ 17:51:06
URL: http://www.fbi.gov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0