Ligga på soffan dag

Blev ligga på soffan idag då ja fick min mens och värken kom med den =( Har så grymt ont första dagen! Har packat lite smått och gott tills imorn då jag och pappa ska på ROAD TRIP ;) Ska bli riktigt kul!!! Har mest legat på soffan annars med jämna mellanrum och vilat magen. Vädret e dåligt ute idag med =( Undrar när värmen ska komma tillbaka igen?! Hoppas den kommer under helgen så vi får fint väder ;) Bytte handväska idag och passade på att ta ett foto på hur mkt skit en tjej kan ha i sin handväska!!!

Så grymt mkt min lilla väska rymmer!!! Bytte till en mindre väska nu dock =P

Gud med saker man kan ha i väskan! Men d e bra att ha saker jue! Hårsnoddar om man skulle behöva sätta upp håret, lypsyl, hårborste, mobil laddare, handlotion, blå tanden ( ETT MÅSTE!!! ) mm. Bytte dock till en mindre väska nu men rensade faktiskt bort en del ja inte tyckte ja behövde =P Klockan e förvisso bara 14.15 nu men ska inte göra mkt mer idag ändå mer än att städa och vila samt packa så ja bloggar tidigt idag då ;)  Duschar imornbitti så man e fräsch tills dagens bravader!!!

Ska göra hemmagjord pizza ikväll till oss två iaf och d ska bli riktigt gott ;) Ska BARA ligga på sofflocket annars så va lika bra att blogga nu för d lär inte hända mkt mer idag ändå =P

Ska försöka skriva varje dag i helgen ändå på min fasters dator ;) Ska sova på vandrarhem i Köping båda nätterna så ja lär nog kunna blogga åndå hoppas jag ;) Tills nästa gång.......

Carpe Diem       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0