Kallt ute idag jue =(

D har inte varit ngt direkt soligt och varmt väder idag inte =( Snyft! Mamma och pappa kom hit en sväng idag i ca 2 3 timmar och hälsade på och hade med sig några lådor med saker i som vi förvarat i Munka. Satt ute och snackade och gick igenom lådorna och där hittade man mkt kul! Bokmärken, frimärken, manicklar, mina Barbies mm. E kul att rota i gammalt ibland ;) Annars har man inte gjort för mkt idag. Va en sväng hos min Tessan innan idag och snackade lite ;)

Just nu håller vi på att grilla ;) Ja har skalat potatis och klyftat dem sen in i ugnen i 175 grader i minst trekvart iaf med olja, vitlök och lite kryddor på ;) Blir grillad fläskytterfile idag med ( ovanligt, eller inte ) Hihi ;) E så grymt gott det köttet när det är grillat så d e inte klokt!!! Blir Bearnaise, Tzatziki och lite annat smått och gott tiil maten ;)

Så med andra ord har d varit en väldigt lugn dag idag ;) Regnet hänger i luften nu och jag hoppas verkligen att det regnar för d behövs verkligen! E så grymt torrt! MEN d får INTE regna på dagen utan på natten. Vill ju va ute och ha d gott på dagarna jue =P Blir mysa och äta gott ikväll bara *ler* Trist att Jonas ska jobba bara =( Hade varit skönare om ja haft jobb med. Hoppas att ja hittar jobb snart bara! Nä nu ska ja kolla min potatis i ugnen och sånt så tills nästa gång.........

See Ya        c",)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hej hej!

Nu har jag hittat hit :)

Jag jobbade innan idag så jag hann inte messa tillbaka förut. Roligt att höra från dig och att du och katterna mår bra :-))

Kram, Dessi

PS Zebban är 8 år nu:)

2009-05-04 @ 21:39:44
URL: http://www.des.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0