Hudvårdsparty hos syrran 26/5

Denna kvällen skulle ja på hudvårdsparty och d blev som vanligt klantigt och roligt! Säljaren va minst lika förvirrad och rolig som alla oss sex tjejer som va där *ler* Ska berätta hela kvällen på nästan 6 timmar här och nu ;)

Det började lugnt tills vi skulle ha kaffe. Som vanligt yrade jag och syrran till det med muggarna och skickade dem fram och tillbaka och till höger och vänster! HADE vi bara hållt tyst så hade muggarna kommit till rätt ägare direkt! Helt plötsligt satt Mari ( säljaren för Mary Kay ) utan kaffemugg! *asg* Sen mitt i allt snack välte Mari ut en kopp kaffe på Mona och hennes dotter! D va lite kul att hon va minst lika yr som oss!!! Inte nog med det så snodde marie Kajsas kaka med och som vanligt skyllde Kajsa på stackars lilla mig =P Det va d klantiga som hände under partyts gång plus att vi hörde fel hela tiden och tokskrattade hela högen!
Dem som va på partyt va jag, syrran, mamma, Mona, Veronica och Caroline ;) MEN d lät som om vi va över 100 st på partyt! ;)

Senare på kvällen så hade alla var för sig ett snack med säljaren om man skulle köpa eller ngt annat. När d va min tur satt Kajsa med mig då hon fick all info innan alla andra kom så behövde inte hon sitta så en gång till ju!  Dino va duktigt PITA ( Pain In The As ) och ja puttade bort honom en gång från stolen och han tappade kontrollen totalt och satte sig i vattenskålen så då va skrattandet igång igen! Haha! Jag, Kajsa och Mari skrattade som bara den, igen!

När säljaren kört hem ( 23 tiden och hon va hos Kajsa vid 16.30 tiden ) så städade vi 2 undan. DÅ hände en del klantiga och roliga saker med ska ni veta!!!
D började med att ja skulle förbi henne och hon stod i vägen hela tiden så ja sa till henne :Flytta dig! Då svarar hon utan att tänka ( som vanligt =P ) :Jag har inte tid!!! Då va skrattet igång igen! Sen så fort ja skulle öppna sopskåpet så stod självklart Kajsa malplacerad precis framför den dörren så andra gången skrek ja :Nu e jag här igen! Och Kajsa fattade ingenting men asgarvade klart! Då sa ja att ja menade att ja jämt skulle kasta skit så fort hon blockerade soptunnedörren! Då skrattade vi ännu mera ;)

Det sista roliga Kajsa gjorde sen va att hon skulle skölja filterhållaren till kaffekokaren och hon kör hela kaffekokaren under kranen och vrider till höger och vänster för att rengora den under vattnet! Jag asgar´vade ( igen) och ploskade ur filterhållaren till henne och sköljde den under tiden som vi kiknade av skratt och hade så grymt ont i magen alltså!!! Allstå jag och Kajsa har ALLTID så kul ihopa plus att vi jämt klantar oss med sånt som INGEN annan klantar sig med!!!!!!

Så kvällen blev full med skratt och vi hade haft en riktigt trevlig kväll  ;) Sov hos syrran den natten med!

Annars har inte så mkt annat hänt dessa dagarna faktiskt.

Nu e d torsdag idag och ja städar ocg pysslar för fullt med diverse saker här hemma ;) E trist väder som fan idag, tokblåser och regnar lite då och då =( Så blir innedag idag för mig!

Fick en fin bild på min Voxen häromdan ;)



Han ligger jämt så roligt och d gör dem andra 3 med ;)

Hade mys med Dino igår med så ja slänger in två bilder på det med! En på Dino och mig sen en på syrran med Dino ;) Läger in en bild med på Kajsa som toksminkad med Mary Kay produkter =P Eftersom hon hade partyt  så blev hon sminkad av säljaren innan alla kom ;)

  

Nej nu ska ja fixa lite hemma då ja sällan e hemma ;)

Tjohejsan       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0