Fick kontakt med Zazzis uppfödare igår!!!

Rotade igenom lite lådor som man sparat saker i och va hittar ja där om inte papperna på Zazzi!!! Fan va kul! Hittade namnet på uppfödaren och sökte på Eniro men fick upp ett namn bara som inte bodde i Sölvesborg där ja köpte henne så jag chansade och skickade ett mess till mobil numret och jag fick svar ganska fort och jag hade kommit rätt!!! Riktigt kul att få kontakt med henne ( Desirée ) Ska mejla varandra med bilder och skriva lite smått och gott om katterna våra ;) Zazzis pappa är 8 år så han va inte så gammal när Zazzi föddes ;) Zazzi blev 7 den 8 Januari. Ska bli kul att få bilder och roliga mejl från henne ;) Hoppas man kan ses nån dag i framtiden med, d hade varit riktigt riktigt kul!

Annars igår hade ja huvudvärk hela dagen =( Va en sväng hos Tessan med och snackade och hjälpte henne med att fixa delar till hennes Ford ( Ford e liksom ingen bil jue =P ) Sorry Tessan *hihi* Så d blev inte så mkt gjort igår. Hade regn hela hela dagen med =( En kompis Jörgen tittade förbi igår en sväng med förresten och sa hej. Har inte sett honom på toklänge!!! E alltid kul att träffa vänner som man inte träffar så ofta då man sitter fast i Kågeröds hålan =( Men men d blir nog bättre nån dag med det =)

Nu e d ännu en dag med äckligt regn hela hela tiden =( Suck... Men d positiva e att vi behöver regn!

Tog lite bilder på några av mina fina Hibiscusar som blommar nu ;)

Rosa Hibiscus Gul orange Hibiscus Röd Hibiscus

Dem e så grymt fina mina Hibiscusar! Har 7 olika färger ;)

Pussi puss puss           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0