Barnvakt ;)

Blev visst barnvakt idag till Tessans son Pontus som blir 11 i år. Hade han här hemma i 6 timmar ca. Hjälpte honom att göra blomsterarrangemang som han skulle ge till sin mamma och sen gjorde han ett till sig själv ;) Sem tömde vi dammen och jag rengjorde den och fick i nytt vatten till mina 4 fiskar ;) Sen gjorde vi Window color, spelade kubb och kelade med mina katter ;) Så tiden gick fort när vi höll igång ;)

Denna gjorde han till sin mamma  Pontus eget arangemang som han gjorde till sig själv ;)  

Den första fick Tessan sen den andra ville Ponte ha själv ;)

Vid 15 tiden körde vi hem till Tessan igen för då va hon klar med allt hon skulle fixa! Sen stannade jag där till 18 tiden ca sen körde jag hem och gjorde middag till mig och Jonas. Blev köttfärs med pasta. Sen körde vi en snabb sväng till Ted och snackade skit där. Kom hem vid 23 tiden sen och tittade tv och va helt off båda två så blev sängen ganska fort för oss =P Vädret igår va helt underbart!

Nu är det en ny dag så ja skriver senare eller imorn ;)

Lite somrig bild som togs 2 Maj 2009

Fandango          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0