BAKKEN!!!

Fredagen den 15 maj va La Familia på Bakken i Danmark ;) Hade tur med vädret och hade tokroligt!!! För en gångs skull så tog ja typ inga foton på Bakken förutom detta ;)



Längst fram sitter jag, Syrran Kajsa och sen hennes sambo. Mittenraden sitter Linus sen en kompis till honom Joppa sen Tobias ;) Bakre raden sitter Jesper, mamma sen ser man bara pappas blåa skjorta längst bak till höger =P Roger min äldsta lillebror va inte med till Bakken. Va där f6rån 13.00 till 20.00 och hade riktigt kul! Tog en fin bild på hemvägen på solnedgång ;)



Synd båten kom i vägen men men! Tog en bild på mig när vi kommit till Bjuv och ja ser inte pigg ut alls!!!



Sov hos syrran denna natten till lördag sen ;) Lördagen va lugn för vi va tok off allihopan! Gjorde inte för många knop den dagen =P På kvällen kom Ted & JKack ocjh hämtade mig så åkte vi till Jack och jag sov där natten till söndag. Vi tittade film och snackade skit och somnade efter 03.00 nån gång! Så helgen har varit fartfylld!

På söndagen sen körde jag till Tessan från Bjuv när Jack och Ted lämnat mig där. Satt hos Tessan i 6 timmar och umgicks sen ;) Blev hemgång vid 23 tiden och jag somnade direkt typ! Va duktigt rövtrött alltså!!!

Ny vecka med nya utmaningar har vi här nu!

Pussi puss puss      c",)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hajjjjeee.. fan va seg du ser ut efter den dagen haha.. såg du ringt.. Men ja ringer dig senare ida.. pussilur

2009-05-19 @ 16:07:53
URL: http://ljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0