Annika dag!

Kl 10.0 ca va ja ute hos Annika idag ;) Skulle gå långrunda med Hera jue ;) Hjälpte sen Annika med att städa och plantera lite växter mm ;) Sen drog ja upp lite liljor, tulpaner och några andra växter som ja skulle ha med hem och plantera ;) Blev lite röjning här och var hos Annika med med lite växter klart ;) Gick en långrunda med Hera med som ja skrev och fick en fin bild på henne och en häst!

Rottweilern Hera med en lika nyfiken häst ;)

Fick även en fin bild på mig och Tessan häromdan som ja glömt lägga in!

Min bästis Tessan och Jag ;)

Va hos Annika till kl 18.00 ca innan ja körde hem. Tessan hann komma från jobb med så blev en del snack med henne med klart ;) Blev sen hem och gjorde middag till mig och Jonas. Jonas hjälpte till med ;) Blev egna klyft potatis i ugnen och hemmagjorda biffar ;) Nice! Sen blev det att ja följde med Ted hem till Jack och sov där. Vi somnade dock inte förrän tidigast kl 02.00 och vi gick upp 06.30 för ja skule åka med Ted hem för ska ju till Bakken idag så ja va tvungen att komma hem och packa, duscha och hämta min bil jue! Så nu e ja nyduschad och klockan är 08.30 ;) Så ska fixa d sista innan ja ska sticka ;)

Schwiiing       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0