2 lugna dagar

Har varit 2 lugna dagar nu sen helgens bravader ;) Va hos Tessan igår och umgicks med henne i ett par timmar iaf ;) Hemma tömde jag dammen och rengjorde den sen fyllde ja den igen till mina 4 fina fiskar ;) Tömmer den helt 1 gång i veckan och rengör då jag inte har nån rengöringsapparat =( Men dammen e ganska liten så d går fort ;) Glömde lägga in några bilder igår från resan i helgen som kommer här ;)

Grymt söta små minivagnar! Den stora va tyo 25 cm och den lilla va typ 15 cm kanske!!!

Ingar ville ja skulle göra ngt fint till en kollega till henne som blir 55 nu på lördag och detta blev resultatet ;)

Blomster arrangemanget här ovanför gjorde jag till en kollega till Ingar som blir 55 på lördag ;) Ingar köpte växterna och skröffset på Åsby när vi va där och tittade på växter, blommor och inredningen där ;) Ja rotade upp sakerna och detta blev resultatet ;) Blev fint trots att ja inte hade min stora pynt låda =P

Idag har jag varit i Klippan på Opel och fått en fjäder isatt på handbromsen. Fick hem ett brev om att alla Vectror från 02 till 07 skulle in på verkstan och få nån fjäder isatt där utan kostnad. Minns inte va den va bra för nu bara men nu e d gjort iaf =P Ted satte i den ;) När ja va klar där så träffade ja Cathis en sväng när ja ändå va i Klippan ;) Snackade i nån timme sen bar d iväg till Knutstorp till Annika!

Blev att ja va hos Annika och sprang in lite till Tessan då och då mellan varven båda två ;) Blev att ja stannade hos dem tills kl 19 ca. Gick långrunda med idag och ska gå långrunda imorn med ;) Får bli allvar nu igen med långrundorna! Blev hem och fixa mat sen till mig och Jonas. När ja ätit så tvättade jag min Vectra som blev så himla ren och fin *ler* Ska snart krypa till kojs känner jag ;)

Hejsan hej        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0