Vaxade benen idag!!!

Äntligen tog jag tag i min djungel på benen å vaxade dem idag med hjälp av syrran för d e inte lätt att vaxa å se baktill på benen inte! Har vaxat dem själv några gånger och d e INTE kul alls =P Skönt att fått dem vaxade nu! Har dragit ut på det för det tar sån tid när man gör d själv men går fort när man är 2 ;)

Mina nyvaxade ben ;)

Fina och lena blev dem nu och alla döda hudceller flög med vaxet med! Har sånt dyrt vax sett som jag köpte av henne som vaxade mig innan ;) Har provat många vaxer man köper i affärer men dem e inte bra alls =( Detta vaxet e riktigt riktigt bra!

Ska inte göra mkt mer idag än att slita ut sofforna ännu mer och titta film, sitta vid datorn och snacka skit ;) Ska göra nån Pasta gryta till middag ikväll. Måste ju testa på ngt nytt ju! E så tråkiga med maten här, blir ALLTID bara samma mat hela hela hela tiden. Jonas e inte ett dugg intreserad av matlagning så han kommer med samma förslag hela tiden och min fantasi e inte på topp när d gäller mat alltid. Så alla tips e välkomna men vi e dock kräsna som bara den men vi ska nog hitta bra och nya recept ;)

Tjipp tjipp!!!!    c",)

Kommentarer
Postat av: En läsare

Du är riktigt vacker! Du borde verkligen bli modell! Dem här anorexi fallen e ute!

2009-03-03 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0