Vårväder idag!

Tempen har stått på 11 plus grader idag och moln och sol ;) Grymt nice väder!!! Hoppas verkligen att d inte blir fler köldknäppar. Vill ha vår nu och famför allt sommar ;) Vill ha upp Poolen ju! Poolen satte jag själv upp förra året den 11 Maj ;) Har mest gjort ärenden idag och varit hos husläkaren med alla mina bekymmer =P Hihi. Bytte husläkare till Svalöv från Åstorp så träffade min husläkare och drog upp några bekymmer med klart. Min granne undrade om ja kunde hjälpa henne med att hämta en sak i HBG till henne för hon hade tajt med tiden så ja hamnade i HBG efter läkaren. Körde inom syrran sen och hälsade på henne och hunden som dem skaffat i torsdags. En Amstaff hane som heter Dino.

Dino ;)
Amstaff Dino
Johans och Kajsas Dino
Trött Dino!

E ingen hundmänniska och har aldrig varit det men valpar e söta oftast. Finns grymt många hundar och andra djur som e grymt fula!!! I kattraser gillar ja verkligen inte Perser och Exotic tex trots att ja e kattälskare! 

Blev en bra runda idag med me Karin. Blev nog en 6 km runda då vi förlängde vår ordinarie runda. Va grymt skönt att gå  ikväll! Blåste inte ett dugg och va riktigt varmt och skönt *ler* Tack ja vet att ja e duktig ;) 

That`s all folks    c",)  

Kommentarer
Postat av: jonas

usch ful hund ju. haha. du har mest bekymmer med mig.. biffen jonas :-) puss jonas

2009-03-31 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0