Syrran på besök igen och då gömmer sig Turbo =(

Skönt med sovmorgon idag ;) Brukar gå upp vid 08 på morgonen men gick upp vid 10 tiden idag ;) Mös med mina katter i sängen ;) När jag väl kom upp så körde ja en sväng med dammsugaren.

Körde till Bjuv sen för ja skulle till Swedbank och fixa så mina pengar från alfa kassan kom in på mitt konto så ja slipper hämta ut dem via Swedbank. Jävla sätt att dem bara betalar ut till Swedbank! Finns ju många andra banker ju! Fick iaf rätt på det efter många om och men!

Hämtade upp syrran sen när ja va klar för hon ska sova här inatt. Och som vanligt när Kajsa kommer hit så gömmer sig min lilla Turbo =(  Kelade länge med honom innan idag iaf ;) Hoppas att han kommer fram successivt sen å inte e lika rädd. Kajsa kelar med honom när hon hittar honom men han e rädd ändå =(

Min lilla Turbo ;) ( 9 kilo )

När vi sen kom hem så låg vi mest i sofforna å tittade tv och snackade skit och som vanligt så hade jag en st Zazzi i mitt knä ;) Hon e riktigt mammig min Zazzi ;) Ja har skämt bort henne med tok mkt kel ;) Har kelat sönder alla mina katter men Zazzi har nog varit den som fått flest biverkningar *ler*

Min älskade Zazznitz ;)

Ser i princip ut såhär dagligen hemma ;) Zazzi e jämt i mitt knä så fort hon får chansen till det ;)
ska hålla kväll nu och "bråka" med Jonas *ler*

Tjillevippen!!!


Kommentarer
Postat av: sasse

De där med att Turbo gömmer sig när Kajsa dyker upp låter inte roligt alls :-S

2009-03-03 @ 10:21:35
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0