Sminkdag ;)

Blev att man vaknade sent idag igen =P Skönt att inte ha ngt måste på helgerna!!! Har inte blivit ngt gjort idag mer än städa typ. Fick dock ett ryck att sminka mig så jag och syrran kladdade lite och här kommer resultatet *ler*

Blev blått tema ;)

Pofil ute i blå sminkning ;)

Ännu en fin bild ;)   Profil inomhus ;)   Snett uppifrån ;)

Syns inte så mkt på bilden men har blå ögonskugga i 2 olika nyanser ;) E kul att spackla upp sig ibland faktiskt ;) Ska till Ekeby ikväll till några vi känner och äta tacos. Trodde jag skulle se riktigt hemsk ut i blått men d ser faktiskt bra ut! E kul att prova sig fram för när jag har sminkat mig förr så har d blivit med brun och rosa färg bara ;) Ska prova röd och grön sen nån dag med men har inte dem färgerna just nu =P

Igårkväll fick jag och Kajsa damp och satte handbojor på HJonas och försökte binda honom med silvertejp men gick inte så bra för Kajsa hjälpte inte till så mkt för hon flyger som en vante om hon får en smäll och jag klarar inte Jonas själv i fel lägen! Har jag han bara i rätt läge när jag klämmer han mellan mina ben ( har grymt starka benmuskler faktiskt ) så har han inte en chans *ler* Är ganska stolt över att jag har starka ben ;) Jonas e imponerad att ja har så grymt starka ben ;)

D tråkiga imorse va dock att jag hade världens bästa bengrepp på honom MEN handbojorna va utom räckhåll =( Suck... Men jag får fler chanser så d e lugnt *hehehehe*

Nej nu ska vi strax göra oss i ordning inför kvällen ;)

Tjohej    c",)

Kommentarer
Postat av: Mats

Hur ser ett sådant bengrepp ut måntro? ;)

2011-06-07 @ 23:38:39
Postat av: MalinOpel

Det du =P

2011-06-08 @ 23:03:11
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0