Pantade 25 alu burkar och fick 49,50 kr för dem! ;)

Vi sjuklingar körde till Familia och Maxi idag då vi behövde hämta ut meducin till Jonas till hans öroninflammation och Bisolvon till min hals bla. Behövde handla mat med då vi gjorde tacos nu ikväll ;) Tog med oss 3 ica påsar med pant burkar ( á 50 öre st ) Vi tog vars en maskin och pantade burkarna. Jag hade bara en ica påse med MAX 25 burkar i men när jag sen skrev ut kvittot hade jag pantat 99 burkar och summan blev 49,50 ;) Nice! Vilken tur ja har och jag som behöver pengar!

D va likadant som en gång när ja skulle tanka på Lantmännen för ngt år sen! Jag skulle tanka med sedlar och tryckte in en hundralapp sen en till sen strulade apparaten och lät skumt. Skit åsså tänkte jag! Nu snor den mina pengar och ingen bensin får man!!! Men nej, istället spottade den ut hundralapp efter hundralapp så jag fick ut 6 hundralappar i handen när ja bara stoppat in 2 st!!! HIHI ;) D va riktigt nice! Ja kände mig så nöjd då att jag faktiskt ( trots att d går emot alla mina principer ) körde och tankade full tank på Statoil *ler*

E härligt när såna saker händer ;) Minns en gång när jag va typ 12 år gammal och va på en marknad och hittade en 500 lapp men ingen som stod runt den kändes vid den så den blev min ;) Hade varit gott om man hittade ett par miljoner istället eller om nån råkat sätta in en massa pengar på fel konto ;)

Jonas mår bättre idag, skönt! Märks att han e bättre för han e "bråkig" och kaxig igen =P Syrran e här igen inatt ;) Snöar duktigt här nu =( Hatar hatar hatar snö och kyla =( Suck =( Jaja, tur man inte jobbar eller måste vara ute iaf! Jonas ska se sina tråkiga reality såpor så jag och syrran slänger igång en film däruppe så länge ;)

Ska mysa ner i soffan eller i sängen och få massage av min Power Mag från Nikken ( vet inte vilket ja ska göra än nämligen =P )

Hittade en bild på min Hybrid Hibiscus som jag letat efter idag! Den blommar inte för tillfället men när den blommar så har den 2 olika färger på samma stam!!!

Min Hibiscus Hybrid ;)

Riktigt grym e den ;)



Ta d isigt allihopan!   c",)

Kommentarer
Postat av: sasse

VA odlar du blommor i bilen =P



Haha lagom med pant, mitt person rekord på att panta flaskor och bukar är på drygt på 200:-

2009-03-12 @ 20:57:40
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0