Öronljus dags ;)

Inte många knop har gjorts idag inte. Känns som min förkylning och halsont e tbx =( Inte kul all. Syrran e här då hon sov här inatt. Gjorde öron ljus idag på mig ;) D e grymt skönt!!! BioSun heter ljusen och man köper dem i Må Bra butiker bla och det är typ ett tjockt lager papper som e ihåligt med ett "filter"som man tänder fyr på och låter det brinna ner så skapas det ett vakum och det vakumet drar ut överblivet vax som finns i hörgångarna och skit. Finns mkt skit i ens öron, tro mig har sett en del då vi har gjort detta mer än en gång ;) Sen när man e klar med det så kan man rulla ut pappret och titta hur mkt skit man får ut och d e d roliga ;) Hade riktigt mkt vax i mina öron denna gången! Sist hade ja inte lika mkt med då hade ja några hårda mörka små kulor som den dragit ut =P Så här kommer bilder ;)

Vaxfrån både höger och vänster öra ;)
Vänstra örats vax och skit =P
Högra örats skit och vax =P

Kittet med 2 st öronljus kostar ca runt 100 lappen och finns i dem flesta hälsobutiker. Ser inte så nice ut med så mkt vax och skit men så ser allas öron ut mer eller mindre ;) Är så skönt att ha gjort det för man hör mkt mkt bättre!!! Av hälsoskäl bör man göra detta lite då och då och e riktigt skönt så prova gärna på det vet ja!

BioSuns förteckning ;)
BioSuns innehållsförteckning och instruktioner mm ;)

Såhär ser lappen ut från BioSun med öronljusen ;)

Mkt mer än såhär har inte hänt idag. När man sitter hemma och ruttnar så ploppar det dock upp många tankar i huvudet som snurrar omkring om livet, kärleken mm. E mkt som kör runt i huvudet jämt och ständigt och i princip allt beror på pengar.... hatar hatar hatar verkligen pengar. Pengar förstör så grymt mkt för en! Min högsta önskan är att få barn och hitta jobb så fort som möjligt innan man tappar hoppet helt om allt vad liv heter. Blir mkt tankar och sånt när man bara sitter hemma och inte gör nånting pga pengabrist mm. Önskar ja kunde vrida tbx klockan så ja inte sa upp mig... All skit e mitt eget fel och jag förtjänar all skit ja får  jämt och ständigt väl. Vet att d finns många som tycker det med ( nämner doch inga namn ) Men men, gjort är gjort och jag gör allt för att gå vidare men e riktigt riktigt svårt för ALLT handlar mer eller mindre om pengar och jag blir snart knäpp av att bara sitta hemma och mögla!

Nog om skit livet nu. Ska snart förbereda för middagen som blir rester. Jonas bör va hemma om en halvtimme ca.

Tills nästa gång försök ha d bättre ( än mig )  c",)



Kommentarer
Postat av: Electra

förstår de där med ekonomi problem >.< de tar verkligen på en. jag sitter oxå bara hemma just nu. lagom degigt..

2009-03-20 @ 20:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/pussycake
Postat av: Anonym

Det där är ju kvacksalveri!



http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%96ronljus



ökänt att det är bull shit.

2009-03-29 @ 04:41:16
Postat av: Mikael

Förstår inte varför du klankar ner på öronljusen! D enda hon skrev va att d tog bort "överbliven" vax! Den drar ut vax och förebygger för vaxproppar plus att man hör lite bättre då man får ut skit som inte ska va där. Har du inte provat d själv så ska du inte klaga på det. Fungerar riktigt bra på mig plus att min tinnitus blir bättre!!! Fungerar klart olika från person till person. Är du så fegn och inte vågar stå för va du skriver genom att skriva anonym? Prova d nån dag så får du själv se hur d e ;)

2009-03-31 @ 16:39:45
Postat av: Niklas

Hej! Testa att bränn några öronljus utan att stoppa in dem i örat (i uppstående position så klart). OJ vad mycket vax och skit de drar ut! Reflektera gärna över detta. 1+1 = 2 eller var det 100 spänn?! /Niklas

2012-09-02 @ 15:11:58
Postat av: MalinOpel

D e klart att det inte kommer ut ngt vax om man tänder dem utan att ha dem i öronen och bara håller dem upprätt i luften ;)

2012-09-03 @ 16:39:47
URL: http://MalinOpel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0