Mys söndag!

Hade riktigt trevligt på kalaset hos grannen igår kväll ;) Är kul att komma ut ibland och känna att man lever! Behöver komma ut med för att pigga upp en själv när man inte mår så bra med ju! Vi gick hem vid 23 tiden och la oss direkt. Va helt slut båda två! Blir så ibland när d varit mkt att fixa i veckan då däckar vi tidigt ibland. Gick upp vid 10 tiden idag så blev många sovtimmar inatt ;)

Blir inte mkt gjort idag utan ska bara mysa med katterna tänkte jag och med Jonas ;) Är så skönt att inte ha en massa måsten på helgerna ibland så vi bara kan koppla av och mysa och göra ingenting ;)

Köpte förresten en mössa i veckan som faktiskt passade mig! Annars ser jag ALLTID ut som en Mupp i mössa men jag passade faktiskt i denna ;)

Jag med min fina Fristads gula mössa ;)

Den värmer skönt och jag syns lång väg *ler*

Ska slänga igång en film nu tror jag och krypa ner i soffan ;)

Abba tjabba hajja ba   c",)

Kommentarer
Postat av: rajraj

nice

2009-03-01 @ 13:03:10
Postat av: Anonym

såå söt :P

2009-03-01 @ 13:40:17
Postat av: Anonym

du borde bli modell:)

2009-03-01 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0