Motion igen!

Jaha då började man typ dagen med att gå en halvmil med grannen idag igen ;) Skönt!!! Ska bli gott att få komma i form och att få komma i sina kläder igen framför allt utan att man har bilringar! Blir inte mkt mer gjort idag här då Jonas e krasslig än. Ja har förkylning och dum hals än dock men inte så illa som Jonas stackaren =( Va ute ett tag igår med 2 av mina katter ( Zazzi & Calibra ) Dem andra 2 gillar inte att va ute lika mkt eller typ inte alls! 

Min Zazzi gumman ;)
Min Zazzi här ovanför ;)

Min Calibra ;)
Min Calibra ;)

Har kastat ut dem 2 hårbollarna idag igen men ska nog plocka in dem nu och gå och duscha ;)

Ha en riktigt skön lördag    c",)  

Kommentarer
Postat av: Electra

Om du inte vill gå själv nån dag så e jag villig till att gå med haha jag gick var dag förr men de blev så trist tillsist för man gick själv .. jag skulle emd behöva tappa nåt kg

2009-03-21 @ 16:16:28
URL: http://www.metrobloggen.se/pussycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0