Jävla blåsor!!!

Då va man duktig idag igen då ;) Vägde mig i morse och vägde 87 kg och jag ska ner till 77 minst! Har gått 6 km idag med Tessan och med deras 3 hundar ;) Är några jävla draghundar som drar satan!!! Så man har ett högt tempo kan jag lova! E vallhund i 2 av dem 3 nämligen =P Är bra träning för min rygg och armar av att dem drar å ja drar tbx ;) Dock fick jag blåsor under 3 av mina tår under dagens tur! Fy farao va d gör ont!!! Fick 1 blåsa igår men den verkar ha lagt sig tills idag så jag hoppas att dem andra lägger sig tills imorn ;) Mina fötter e ju inte vana vid att va igång ju! Stackars stackars mina fötter =( 

Upplägget för när jag ska väga mig blir att ja väger mig varje måndag så man kan se hur d går vecka för vecka ;) Ska äta mkt mkt nyttigare med och bli bättre på allt så man mår bättre! Har som sagt gett mig fan på det nu och när ja väl gör det så kommer det att gå vägen med ;) Ska börja med sittups med snart så man kan se resultat där med. Ska mäta midjemåttet med så man kan se skillnaden där! Har aldrig aldrig aldrig varit såhär duktig och tagit initiativ själv till det. Känner mig mäkta stolt över mig själv och ser fram emot att tappa kilo och må bättre med mig själv ;) 

Jonas e mkt bättre nu iaf ;) Han hostar dock en del på kvällar och nätter bara och d e inget kul för ja sover inte bra då för ja vaknar ofta men ja har faktiskt sovit som en stock nu i 3 nätter sen ja började motionera ;) D känns positivt! Öronpropparna ja brukar ha hjälper inte mot hosta direkt och hela sängen skakar ju när man hostar. Tycker synd om honom och hoppas att han bklir av med den snart!  

Annars har d bara varit städning på schemat idag ( som vanligt ) och pulat hemma med diverse saker som att rymma upp här och var och torka av lite här och var. Vaknade vid 09.45 på riktigt imorse men gick inte upp förrän vid 10.30 =P Förtjänade sömn ,) Ska mysa med Jonas nu och med mina 4 katter klart och hålla kväll ;) Klockan e nu 20.50. Blir väl sängen vid 22.30 tiden ;)

Pussilur     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0