Ingen olycka hände igår trots Fredagen den 13 ;)

Man klarade sig igenom gårdagen utan en skråma på kroppen faktiskt ;) Fredagen den 13 har ja nog aldrig haft nån otur men efter alla motgångar senaste tiden så hade d inte förvånat mig alls om ngt skulle hända! Blev bara att ligga hemma igår med. E småkrassliga än här hemma =( Jonas öroninflammation e dock bättre iaf ;) Skönt! E bara min hals som strular med att ja har ont och har slem i halsen.

Har kommit fram till en sak igår iaf. Zazzi e grymt svartsjuk på datorn! D e sant! Så fort jag sitter vid datorn e hon här direkt och ska ha ALL uppmärksamhet, ALLTID! Slår aldrig fel! Hon e extrem! Tanken slog mig igår att d måste vara svartsjuka då ja har mer uppmärksamhet till datorn och inte till henne!

En st svartsjuk Zazzi ;)
Zazzi som e svartsjuk på datorn =P

Hon ska helst ligga på datorn med. händer ett par ggr att hon trycker på tangenter med för att få all uppmärksamhet! Djur e roliga dem! Speciellt katter *ler*

Have a nice day everyone    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0