Hatar hatar mens!!!

Så typiskt att ja skulle få min äckliga mens just idag när d va planerat att vi skulle bada ikväll med Ted & Mette =( Suck... ja som sett fram emot det!!! Och ovanpå allt har jag haft grym mensvärk hela dan =( Har bara legat på soffan och inte gjort mer än nödvändigt för ja har haft så himla ont! Har haft 2 olika värmare på mig idag iaf som lindrat smärtan ngt  ;) En st Zazzi och en st Turbo *ler* Mina söta små mensmagvärmare  ;)

Första magvärmaren!

Zazzi mensmagvärmaren ;)

Och min andra värmare för dagen va då Turbo ;)

Värme Turbo ;)

Min fina Turbo som mensmagvärmare ;)

Har haft såååå himla mysigt med alla katterna i soffan ;) Dem andra två, Calibra och Vauxhall har med varit i mitt knä men inte lika länge. Mår bättre i magen nu iaf, brukar släppa på kvällen, skönt! Bakade lite Muffins ( choklad ) så nu ska vi fika och mysa ner i soffan här igen ;)

Ciao    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0