Guess whos back ;)

Jo syrran e här igen ;) Hon kom hit vid tre tiden sen stack vi till Landskrona till några vänner och käkade pizza och snackade skit! 

Innan idag har ja städat en del. Har fått ngt damp anfall med att städa satan nu tydligen *ler* Har bäddat nytt i sängen, tvättade golven, dammsuga på märkliga ställen som jag ALDRIG har dammsugat tror jag!!! E skönt att ha d rent och snyggt om sig hela tiden. E pedant men e inte så lätt att hålla efter 4 hårbollar och 1 st Jonas =P *hihi* Jämfört med många som har djur så har jag iaf bland dem renaste vråarna iaf ;) Klarar inte av skit överallt och saker som bara ligger i högar och skräpar! Sen e inte killar så himla bra att plocka bort efter sig *harkel harkel* Inga namn nämnda =P Alla ja känner har killar som e PRECIS likadana!

En annan tanke som snurrat i mitt huvud dem senaste månaderna e om barn. Alla man känner har barn nu i princip. Ja har alltid velat ha barn som sagt men inte bara för at d ska va så utan med nån som d känns rätt med. Blir 28 i år och är arbetslös så risken att jag får barn innan 30 e 0% i princip =( Måste ha ett fast jobb innan ja skaffar barn tex. Gör allt ja kan för att hitta jobb men e inte lätt i dagens samhälle inte =( Inget blir som man tänkt sig brukar d ju heta.... Blir säkert så att jag aldrig kommer att få barn och va en tjurig kvinna för att jag inte har fått barn resten av mitt liv... Känns hopplöst många ggr... Min absolut största önskan är att få barn!!! Vet inte vad jag ska ta mig till om det inte kommer att ske! Vill inte ha barn för sent heller nämligen. Får ta en dag i taget och se vad som sker i mitt så kallade liv! Hoppas att d blir barn inom kort och med Jonas.

Chirpy chirpy chirp chirp   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0