Fredag igen!

Veckan går snabbt när man har roligt ;) Då va d fredag igen! Har tagit ett beslut nu om att jag ska gå ner minst tio kilo för jag har gått upp av att bara sitta hemma och inte göra ett dugg =( Blir ju så så from nu ska jag gå en runda varje dag och göra lite övningar för att gå ner och må bättre framför allt! Vädret börjar bli bättre nu så nu kan man va ute och göra lite bla. Går inte ut i minus grader och kyla om jag verkligen inte måste! Dags för ett nytt liv nu ;) E svårt när man inte har motivation men nu har ja bra motivation och allt ;) E dock förkyld och halsont så tar d lugnt nu i början men d ska bli bättre snart ;)

Har mest varit hemma ( som vanligt ) dessa dagarna och försökt friskna till. Jonas e inte frisk han heller, han har en dum hosta ovanpå allt med =( Gjorde 2 olika pynt saker igår dock ;) Den ena fick grannen av mig som ett Grattis för hon har fått ett annat jobb som hon verkligen ville ha ;) Hon fick ett jobb där hon ska vara kock så detta va verkligen passande ;)

Denna fick grannen av mig ;)
Sedd ovanifrån ;)

Den blev riktigt fräck faktiskt tyckte jag ;)

Nästa pynt som kommer här gjorde jag till mig själv ;) Blir lätt rastlös när man bara går hemma så blir lätt att ja pysslar ihop ngt för skojs skull och för att d e fint å roligt framför allt ;)

Mitt fina ljusarrangemang ;)
Nice arrangemang ;)

Blev fräckt detta med! Har en enorm fantasi så fort jag sitter med mina pynt saker *ler* E riktigt kul att pyssla med blommor och ljus ;) Satte upp några lappar igår med i olika affärer om att jag gör arrangemang på beställning så jag hoppas att jag kan få in nån krona där ;) Grannen ( Elin ) gjorde en snygg lapp till mig för jag e värdelös på data program så hon fick äran att göra en snygg lapp till mig ;)

Händer inte mkt här ikväll då vi e krassliga så vi ska bara va hemma och mysa upp oss i soffan ;) Jonas ska se grymt tråkiga Lets dance så jag lär sitta på datorn och surfa runt då iaf =P Ska städa och sånt nu sen gå en runda i det härliga vädret ;) 

Sunny is funny!      c",)  

Kommentarer
Postat av: Electra

Hey=) såg den fina blomman å det som du gjort i mammas affär =) du e väldans duktig ! :) jag får shoppa av dej sen^^



mvh/Grannen i röda huset

2009-03-20 @ 20:06:47
URL: http://www.metrobloggen.se/pussycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0